Direktori Bloggers Kelantan - Suara Rakyat Kelantan

Hosting kelnetbio keno hack virus

Photobucket

Pagi ni dengan tak puas tido aku merangkak ke bilik air menyiapkan diri aku untuk memulakan tugas aku. Setelah selesai semua persiapan aku nak start wat kerja. Tengah rilep tu aku bukak emel, apa yang aku tengok emel noreply daripada google Attack site. Google dah mark site aku ada software atau badware yang boleh meng harm kan komputer orang yang masuk. Ini kes laptop aku ada virus semasa kerja-kerja mengemaskini www.kelnetbio.com.
Ini kejadian kali ke dua setelah aku menukar tempalate dan delete fail2 yang aku rasa curiga dan tak berfaedah di dalam webhosting tu. Aku rasa nak cancel je hosting tu dan tambah RM20.00 untuk webhosting business plan. Ini kerana www.kelnetbio.com. sudah ramai yang masuk untuk melihat promosi gaharu aku apabila aku mengiklankan di segenap iklan percuma seperti mudah, mudah2u, iklan percuma, forum dan sebagainya. Apa yang aku tahu sales untuk penjualan benih dah naik untuk penghantaran ke Selangor, Johor dan Terengganu setelah beberapa hari aku memasang iklan tu.

Sebelum aku meng'cancel'kan webhosting aku ni.. aku nak wat reseach dulu untuk scan virus. pless help me.
0 Responses

Related Posts with Thumbnails

..:: POKPETFM™ ::..
REQUEST SONG
.:: POKPET SAMPAI TAK SUDAH™ ::.

POKPETFM.ORG